Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

O mnie

Dorota... Trzydziesto- kilku latka. Matka wspaniałej czwóreczki... Żona wspaniałego męża... Kochająca fotografię... Kochająca ( nie mylić z potrafiąca) uwieczniać na zdjęciach swoje i nie tylko pociechy, zwierzęta, naturę...wszystko co popadnie... Jednym słowem fotoholiczka... Dlaczego Rodzynkowa?- od jedynego syna zwanego Rodzynkiem...

Jeżeli chciałbyś...

poniedziałek, 15 listopada 2010

Wie dziewczyna co dobre...

Weselicho
Ciotka nie mogła przepuścić okazji na sfotografowanie małej księżniczki...
A ona bez oporu poddawała się wszystkim zabiegom;) Co więcej-dobrze się przy tym bawiła...
Kosmetyki, kuleczki ( sama nie wiem z czego, rosnące w wodzie), kolczyki, perfumki, ale i tak najwięcej radości sprawił laptop
Wie dziewczyna co dobre








1 komentarz:

  1. Ależ ma słodą sukieneczkę śliczna jest! Strasznie podoba mi sie czwarte na wczesnieszych musialabys popracowac ze swiatlem bo widze modelka tylem do okna i jeszcze jedno jak za duzo sie dzeje to najlepiej zmienic na BW bezpiezniej dlatego wierwsze foto takie "poukladane wyszlo" :) mam nadzieje ze sie nie wymadrzam A z ta moja nieobecnoscia to wiesz siostra byla komp siadl zn kabel wiec dalismy od razu full serwis i troche to trwalo przy okazji mam chorego Mateuszka wiec moj czas znacznie sie ograniczyl nawet w nocy! serio mami synek jak cos mu dolego to i sam spac nie chce... oby mu szybko przeszlo a u Was mam nadzieje juz lepiej!? zajrze na smyki w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń