Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

O mnie

Dorota... Trzydziesto- kilku latka. Matka wspaniałej czwóreczki... Żona wspaniałego męża... Kochająca fotografię... Kochająca ( nie mylić z potrafiąca) uwieczniać na zdjęciach swoje i nie tylko pociechy, zwierzęta, naturę...wszystko co popadnie... Jednym słowem fotoholiczka... Dlaczego Rodzynkowa?- od jedynego syna zwanego Rodzynkiem...

Jeżeli chciałbyś...

niedziela, 18 grudnia 2011

Angel

Może nie do końca świątecznie, ale jakoś nie miałam nastroju na mikołajowe czapki i te inne.
Ale jak by nie patrzeć, Anioł to też świąteczna Istota. 
Pojawił się taki jeden u nas




A to tak tylko na dokładkę. Wiem, że nie do końca udany kadr. Prawie go usunęłam. W ostatnim momencie ujrzałam to drzewo z tyłu. Widzicie podobieństwo??






2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie i świątecznie :)
    Proszę Cię nawet nie pisz że nie!
    Ps.a mi bardziej płot przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń