Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

O mnie

Dorota... Trzydziesto- kilku latka. Matka wspaniałej czwóreczki... Żona wspaniałego męża... Kochająca fotografię... Kochająca ( nie mylić z potrafiąca) uwieczniać na zdjęciach swoje i nie tylko pociechy, zwierzęta, naturę...wszystko co popadnie... Jednym słowem fotoholiczka... Dlaczego Rodzynkowa?- od jedynego syna zwanego Rodzynkiem...

Jeżeli chciałbyś...

niedziela, 12 czerwca 2011

Gdybym miał gitarę...

Świat- nie zawsze taki jak powinien.
Właśnie straciliśmy ukochanego psa.


Ale cóż-trzeba żyć dalej.
Ludzkie okrucieństwo, co raz mnie zaskakuje


Dzisiaj zdjęcia, cd. Minolty
Gdybym miał gitarę...

To bym na niej grał

Opowiedziałbym o swej miłości

Którą przeżyłem sam


2 komentarze:

  1. Swietne takie klimatyczne i moje ulubione dodatki wiklinowe kosze :) Ps.Dorotko co z Dropsem!!!? Napisz mi proszę na Nk
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I patrzę cały czas na ta ost fotkę ma to coś w sobie! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń