Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

Staraj się pokazać to, czego bez Ciebie nkt by nie zauważył

O mnie

Dorota... Trzydziesto- kilku latka. Matka wspaniałej czwóreczki... Żona wspaniałego męża... Kochająca fotografię... Kochająca ( nie mylić z potrafiąca) uwieczniać na zdjęciach swoje i nie tylko pociechy, zwierzęta, naturę...wszystko co popadnie... Jednym słowem fotoholiczka... Dlaczego Rodzynkowa?- od jedynego syna zwanego Rodzynkiem...

Jeżeli chciałbyś...

niedziela, 4 września 2011

W bieli...

Kilka dni temu, coby uczcić zakończenie wakacji, udaliśmy się w plener. Latorośl ma najmłodsza (wczoraj 5 latek skończyła) oraz siostrzenice Julka (8) i Tolusia (3) jako modelki. No i starsze jako pomoc. Zdjęć niestety trochę więcej zapodaje, bo jakoś nie udalo mi się kilku wybrać.
























Aaaaa i byłabym o psie zapomnniała:) On też był. Atosisko kochane.


A po wszystkim


1 komentarz:

  1. Cudowne zdjęcia! To pierwsze i to "kręcące się" no powalające!
    Dorotko następnym razem spróbuj pod słońce
    kocham takie światło
    niedawno je odkryłam i żyć bez niego nie mogę :)))
    Ps.dziewczyny całe? bo ja z kleszczem raz wróciłam z takiej sesji :D

    OdpowiedzUsuń